Pelawat VVIP

Let's Tukar - Tukar Link

Ahad, 18 Disember 2011

Salam dari Sis Vee

Haii, All ..
Hari ni hari Isnin kan? Macam sesuailah Vee wujudkan blog baru ni. Actually, ini bukan blog peribadi tapi blog ni Vee akan buat semeriah yang Vee mampu.Pernah member Vee cadangkan kat Vee untuk buat novel free tapi Vee takde masa. Vee ada personal blog tapi tunggulah cukup masa, Vee share dengan u all semua ok. Alhamdulillah , harini Vee akan buat seperti yang di cadangkan member Vee tu ...

Mulai hari ini dan seterusnya , u all boleh panggil Vee dengan panggilan VEE . Hihi ..Nak panggil Aunty Vee atau sweetnya Sis Vee pun ok je.

Vee kat sini akan share dengan u all pasal Cinta , Persahabatan , Motivasi Hidup. Vee bukan berasal dari keluarga yang senang tapi Vee selalu masukkan diri Vee dalam watak perempuan senang yang ada dalam semua penulisan supaya hidup Vee tak selalu bermula dengan kesedihan.
Setiap hari kita di cadangkan untuk mulakan dengan senyuman supaya langkah kita tak kaku. Hidup tak boleh di teruskan dengan perasaan rendah diri sebab kitalah yang menentukan perjalanan hari ini , esok dan sehingga genap kehidupan di dunia.

Sekali lagi, salam kenal daripada Sis Vee.

Semoga blog ini menjadi inspirasi hidup semua golongan.
Amenn ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan