Pelawat VVIP

Let's Tukar - Tukar Link

Sabtu, 24 Disember 2011

Segmen | Jom Terjah and Follow

http://kisahizatulatiqah.blogspot.com/
What is special MENU for today,adik - adik?Opss..Today memang semua sendi bercutilahkan.I pun sama dan kesempatan ini I sangat free untuk join segmen dari blog EIQA.Yelahkan.Kenalah support semua blogger muda.Since I've been tagged,I cekalkan hati untuk menulis.Letak tepi dulu 3rd undangan untuk wedding ni.

Okaylah.Segmen ni very interesting. TERJAH&FOLLOW.I bukan manusia yang rajin nak terjah-terjah ni sebab I sangat particular bab-bab membaca tapi I kategori manusia yang suka follow orang.Meaning that I akan follow mana-mana blog yang menarik.Memang banyak blog yang seems to be so so euuuu kalau adanya I sebagai followers.Always nak muncul dan komen.Fuuh ..Memang tak menang tanganlah orang nak layan I.Mr.B pun mengaku macam tu."u tak penat ke baca?U tak malu eh comment?u kenal tak diaorang?".Hehe.I memang suka sangat membaca dan letak comment.Dengan adanya segmen yang orang tagged kat I ni,lagilah I gila sekejap.Anyway,thanks Eiqa for the great segmen yang di buat.

Ok ok.Ini lagi satu I nak listkan panjang-panjang.
My AZAM?

Azam I selalunya tercapai sebab I banyak ukur kemampuan I dengan apa yang I nak target.Tak naklah omong kosong.Nanti sedih.Plus,everybody keep asking me "azam 2011 you apa,Vee?".Malulah kalau I beria-ia jawab benda yang nun jauh di sana.Cukuplah I aim perkara yang pasti dapat.See..Toldcha!I memang suka membebel.

Sekarang I nak listkan semua ya.
1. Di sebabkan surat tawaran kenaikan gaji dah berada di tangan,I akan dan akan dapatkan ini! Sounds scary ni.
   a) I perlu dapatkan Honda City. Ye. Honda City.I tak nak dengar Mr.B keep complaining about kepanjangan masa yang I nak ambil untuk bersiap.Yelah.Every morning dia kena tunggu almost 20-25 minutes.Hehe.Sorry,B.
   b) Holiday at Pulau Perhentian.This part memang kelakar.Tak di nafikan I ni berat sebelah.Holiday di 3-4 negara luar I dah pergi(company taja) tapi dalam Malaysia tak gerak.Too much!

2. I akan ambil PJJ.Excited!
3. I akan pastikan I berjaya propose 100k untuk insurance(part time)by end of 2012.

Amenn.Amenn ..

Itu sahaja effort I untuk segmen ini.Thanks for reading,everyone.

Untuk segmen ni, I nak tagged (pick randomly) ;

3 ulasan:

  1. dalam segment yg sme ..
    follow you =)

    http://youraremine.blogspot.com/2011/12/segment-jom-terjah-dan-follow.html

    BalasPadam
  2. dtg dr segmen yg sama..
    salam perkenalan...^_^

    BalasPadam